przyprawy świata

Zwroty i reklamacje

Reklamacje

Każdy oferowany przez Sklep produkt jest objęty Atestem Sanepidu i rękojmią firmy.

W przypadku stwierdzenia wad lub niezgodności pomiędzy oferowanym, a otrzymanym produktem Sklep przyjmuje reklamację do rozpatrzenia na drodze e-mail: sklep@przyprawyswiata.pl (obowiązkowo proszę podać numer zamówienia, numer telefonu oraz treść reklamacji) i udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 3 dni roboczych.

Gdy jest ona zasadna Klient otrzyma zwrot zapłaconej za reklamowany towar kwoty na konto lub otrzyma właściwy towar przy kolejnym zamówieniu wraz z należnymi gratisami od firmy w ramach przeprosin.

Zwroty

Klient ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 30 dni bez podania przyczyny
 składając odpowiednie oświadczenie, którego wzór wysyłamy e-mailem na żądanie. Klient nie ponosi kosztów związanych z wysyłką "tam i z powrotem" towaru. W związku z tym, iż nasz asortyment jest artykułem spożywczym towar nie może nosić znamion używania i powinien posiadać oryginalne opakowanie.  Firma "Przyprawy Świata"  zobowiązuje się zwrócić żądaną kwotę wraz z kosztami wysyłki na konto klienta w terminie do 7 dni.

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl