
Wstęp
- Właścicielem sklepu internetowego www.przyprawyswiata.pl jest firma PPHU "PRZYPRAWY ŚWIATA" Ewelina Wendicka z siedzibą w Gdyni ul. Skarbka 69/48 , NIP 586-200-41-16, REGON 191772935. Adres poczty elektronicznej sklepu: sklep@przyprawyswiata.pl zwanego dalej Sklepem Internetowym. Nabywcą w sklepie internetowym może być osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat zwana dalej Klientem. Klient może zakupić w Sklepie Internetowym przyprawy, zioła , herbaty, kawy i produkty medycyny naturalnej.
- Realizacja sprzedaży w sklepie internetowym odbywa się według zasad poniższego regulaminu wyłącznie na terytorium Polski. Złożenie zamówienia w sklepie www.przyprawyswiata.pl oznacza akceptację zasad sprzedaży wynikających z poniższego regulaminu oraz zobowiązuje Klienta do ich przestrzegania.
- Ceny produktów wyrażone są w polskich złotych i są to ceny brutto. Do wartości zamówienia Sklep Internetowy doliczy lub zwolni z kosztu transportu (przy zakupie produktów za kwotę 80,00 dostawa gratis).
- Zamówienia można składać całą dobę każdego dnia w roku. Realizacja zamówienia i wysyłka na terenie Polski następuje następnego dnia roboczego od momentu wpływu środków na konto firmy. Po upływie maksymalnie kolejnych 2 dni roboczych paczkę z zamówionymi produktami otrzymają państwo na wskazany adres.
- Paczki przygotowujemy i wysyłamy codziennie w każdym tygodniu w roku (wyjątek: święta i dni ustawowo wolne od pracy).
Składanie zamówień i realizacja
Produkty w Sklepie Internetowym zostały podzielone na 8 kategorii:
- Przyprawy - opakowania XXL
- Przyprawy - mieszanki
- Przyprawy - orientalne
- Papryka - pieprz - sól
- Zioła - warzywa
- Produkty naturalne
- Herbaty - mieszanki owocowe
- Akcesoria kuchenne
- Klient robi zakupy wybierając na stronie Sklepu Internetowego kategorię znajdującą się po lewej stronie a następnie wybranie produktu z dostępnej listy znajdującej się w centralnej części sklepu. Dodawanie produktów do wirtualnego koszyka odbywa się po kliknięciu przycisku "do koszyka", a akceptacja całego zamówienia odbywa się po wpisaniu danych potrzebnych do wysyłki paczki i kliknięciu przycisku "potwierdzam zakup".
- Klient składając zamówienie akceptuje ten regulamin i wyraża zgodę na dysponowanie przez Sklep swoimi danymi osobowymi niezbędnymi wyłącznie do realizacji bieżącego zamówienia i kontaktu handlowego w razie braku któregoś z produktów lub błędów adresowych w bieżącym zamówieniu. Firma nie udostępni danych osobowych podmiotom gospodarczym czy fizycznym. Zapisani do newslettera mogą otrzymywać na e-maila informację o naszych konkursach, prezentach, promocjach, zniżkach i rabatach.
Realizacja zamówienia
- Klient składa zamówienie w Sklepie Internetowym a następnie otrzymuje wiadomość e-mail z informacją "Potwierdzenie złożenia zamówienia".
- Klient dokonuje płatności za zamówione produkty na dwa sposoby:
- Płatność online:
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A.
Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność:
Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* MasterCard
* MasterCard Electronic
* Maestro
W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego. - Na nasze konto: mBank S.A. 15 1140 2004 0000 3102 7749 9875 podając w tytule wpłaty "Zamówienie nr. XXXX".
- Sklep otrzymuje informację o stanie płatności. Jeżeli płatność jest prawidłowa Sklep potwierdza wpłatę informacją na e-maila "Wpłata została zaksięgowana na naszym koncie".
- Sklep wysyła paczkę do Klienta wyłącznie przez InPost KURIER oraz InPost Paczkomaty z zamówionymi produktami poprzedzając informacją e-mail "Zamówienie zostało wysłane".
- Klient zostanie powiadomiony przez ww przewoźnika o statusie przesyłki wiadomością na wskazany adres e-mail. W szczególnych przypadkach nastąpi kontakt telefoniczny przez kuriera InPost.
- Po odebraniu paczki przez Klienta transakcja jest zakończona.
- Jeżeli wiadomość e-mail nie pojawi się na Państwa skrzynce pocztowej, to prosimy o sprawdzenie zabezpieczeń SPAM, które mogą czasami blokować pocztę przychodzącą a także prawidłowość wpisania adresu e-maila w zamówieniu.
- Koszt dostawy:
- Zamówienie powyżej 80.00 zł - koszt wysyłki ponosi Sklep - 0.00 zł
- Zamówienie poniżej 80.00 zł - koszt wysyłki ponosi Klient - 12.00 zł
- Rabaty:
- Zakup produktów za kwotę 300,00 - rabat 5%
- Zakup produktów za kwotę 700,00 - rabat 10%
- Zakup produktów za kwotę 1200,00 - rabat 15%
- Zakup produktów za kwotę 2000,00 - rabat 20%
- W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
Ważne informacje
- W przypadku zamówień niezrealizowanych z winy Klienta, a w szczególności w przypadku nieuzasadnionej odmowy odbioru paczki od kuriera InPost, podania błędnego adresu lub kodu pocztowego Sklep Internetowy www.przyprawyswiata.pl zastrzega sobie prawo obciążenia Klienta kosztami transportu zamówienia.
- W sytuacji gdy paczka nie zostanie odebrana od kuriera InPost z winy klienta (dwukrotna próba doręczenia) i powróci do firmy to ponowne jej wysłanie jest możliwe po telefonicznym kontakcie i wpłacie na konto 24,00 zł na poczet kosztów powrotu paczki i kolejnej jej wysyłki. (12,00 za jej powrót + 12,00 za ponowną wysyłkę = 24,00).
- Klient ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 30 dni bez podania przyczyny składając odpowiednie oświadczenie, którego wzór wysyłamy e-mailem na żądanie. Klient nie ponosi kosztów związanych z wysyłką "tam i z powrotem" towaru. W związku z tym, iż nasz asortyment jest artykułem spożywczym towar nie może nosić znamion używania i powinien posiadać oryginalne opakowanie. Firma "Przyprawy Świata" zobowiązuje się zwrócić żądaną kwotę wraz z kosztami wysyłki na konto klienta w terminie do 7 dni.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- W razie niezgodności dostarczonej przesyłki ze złożonym zamówieniem Klient powinien niezwłocznie powiadomić o tym Sklep. My doprowadzimy do wyjaśnienia i rozwiązania zaistniałego problemu.
- Złożenie zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z zaakceptowaniem obowiązującego kosztu dostawy.