przyprawy świata

Regulamin

Wstęp

  1. Właścicielem sklepu internetowego www.przyprawyswiata.pl jest firma PPHU "PRZYPRAWY ŚWIATA"  Ewelina Wendicka z siedzibą w Gdyni ul. Skarbka 69/48 , NIP 586-200-41-16, REGON 191772935. Adres poczty elektronicznej sklepu: sklep@przyprawyswiata.pl zwanego dalej Sklepem Internetowym. Nabywcą w sklepie internetowym może być osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat zwana dalej Klientem. Klient może zakupić w Sklepie Internetowym przyprawy, zioła , herbaty, kawy i produkty medycyny naturalnej.
  2. Realizacja sprzedaży w sklepie internetowym odbywa się według zasad poniższego regulaminu wyłącznie na terytorium Polski. Złożenie zamówienia w sklepie www.przyprawyswiata.pl oznacza akceptację zasad sprzedaży wynikających z poniższego regulaminu oraz zobowiązuje Klienta do ich przestrzegania.
  3. Ceny produktów wyrażone są w polskich złotych i są to ceny brutto. Do wartości zamówienia Sklep Internetowy doliczy lub zwolni z kosztu transportu (przy zakupie produktów za kwotę 80,00 dostawa gratis).
  4. Zamówienia można składać całą dobę każdego dnia w roku. Realizacja zamówienia i wysyłka na terenie Polski następuje następnego dnia roboczego od momentu wpływu środków na konto firmy. Po upływie maksymalnie kolejnych 2 dni roboczych paczkę z zamówionymi produktami otrzymają państwo na wskazany adres.
  5. Paczki przygotowujemy i wysyłamy codziennie w każdym tygodniu w roku (wyjątek: święta i dni ustawowo wolne od pracy).

 

Składanie zamówień i realizacja 

         Produkty w Sklepie Internetowym zostały podzielone na 8 kategorii: 

  • Przyprawy - opakowania XXL
  • Przyprawy - mieszanki
  • Przyprawy - orientalne
  • Papryka - pieprz - sól
  • Zioła - warzywa
  • Produkty naturalne
  • Herbaty - mieszanki owocowe
  • Akcesoria kuchenne
  1. Klient robi zakupy wybierając na stronie Sklepu Internetowego kategorię znajdującą się po lewej stronie a następnie wybranie produktu z dostępnej listy znajdującej się w centralnej części sklepu. Dodawanie produktów do wirtualnego koszyka odbywa się po kliknięciu przycisku "do koszyka", a akceptacja całego zamówienia odbywa się po wpisaniu danych potrzebnych do wysyłki paczki i kliknięciu przycisku "potwierdzam zakup".
  2. Klient składając zamówienie akceptuje ten regulamin i wyraża zgodę na dysponowanie przez Sklep swoimi danymi osobowymi niezbędnymi wyłącznie do realizacji bieżącego zamówienia i kontaktu handlowego w razie braku któregoś z produktów lub błędów adresowych w bieżącym zamówieniu. Firma nie udostępni danych osobowych podmiotom gospodarczym czy fizycznym. Zapisani do newslettera mogą otrzymywać na e-maila informację o naszych konkursach, prezentach, promocjach, zniżkach i rabatach.

 

Realizacja zamówienia

  • Klient składa zamówienie w Sklepie Internetowym a następnie otrzymuje wiadomość e-mail z informacją "Potwierdzenie złożenia zamówienia".
  • Klient dokonuje płatności za zamówione produkty na dwa sposoby:
  1. Płatność online:
    Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A.
    Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność:
    Karty płatnicze:
    * Visa
    * Visa Electron
    * MasterCard
    * MasterCard Electronic
    * Maestro

    W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

  2. Na nasze konto:  mBank S.A. 15 1140 2004 0000 3102 7749 9875 podając w tytule wpłaty "Zamówienie nr. XXXX". 
  • Sklep otrzymuje informację o stanie płatności. Jeżeli płatność jest prawidłowa Sklep potwierdza wpłatę informacją na e-maila "Wpłata została zaksięgowana na naszym koncie".
  • Sklep wysyła paczkę do Klienta wyłącznie przez InPost KURIER oraz InPost Paczkomaty z zamówionymi produktami poprzedzając informacją e-mail "Zamówienie zostało wysłane". 
  • Klient zostanie powiadomiony przez ww przewoźnika o statusie przesyłki wiadomością na wskazany adres e-mail. W szczególnych przypadkach nastąpi kontakt telefoniczny przez kuriera InPost. 
  • Po odebraniu paczki przez Klienta transakcja jest zakończona.
  • Jeżeli wiadomość e-mail nie pojawi się na Państwa skrzynce pocztowej, to prosimy o sprawdzenie zabezpieczeń SPAM, które mogą czasami blokować pocztę przychodzącą a także prawidłowość wpisania adresu e-maila w zamówieniu.
  • Koszt dostawy:
    • Zamówienie powyżej 80.00 zł - koszt wysyłki ponosi Sklep - 0.00 zł
    • Zamówienie poniżej 80.00 zł - koszt wysyłki ponosi Klient - 12.00 zł
  • Rabaty: 
    • Zakup produktów za kwotę  300,00  - rabat 5% 
    • Zakup produktów za kwotę  700,00  - rabat 10% 
    • Zakup produktów za kwotę 1200,00 - rabat 15%
    • Zakup produktów za kwotę 2000,00 - rabat 20%

  • W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.

Ważne informacje

  1. W przypadku zamówień niezrealizowanych z winy Klienta, a w szczególności w przypadku nieuzasadnionej odmowy odbioru paczki od kuriera InPost, podania błędnego adresu lub kodu pocztowego Sklep Internetowy www.przyprawyswiata.pl zastrzega sobie prawo obciążenia Klienta kosztami transportu zamówienia.
  2. W sytuacji gdy paczka nie zostanie odebrana od kuriera InPost z winy klienta  (dwukrotna próba doręczenia) i powróci do firmy to ponowne jej wysłanie jest możliwe po telefonicznym kontakcie i wpłacie na konto 24,00 zł na poczet kosztów powrotu paczki i kolejnej jej wysyłki. (12,00 za jej powrót + 12,00 za ponowną wysyłkę = 24,00). 
  3. Klient ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 30 dni bez podania przyczyny składając odpowiednie oświadczenie, którego wzór wysyłamy e-mailem na żądanie. Klient nie ponosi kosztów związanych z wysyłką "tam i z powrotem" towaru. W związku z tym, iż nasz asortyment jest artykułem spożywczym towar nie może nosić znamion używania i powinien posiadać oryginalne opakowanie.  Firma "Przyprawy Świata"  zobowiązuje się zwrócić żądaną kwotę wraz z kosztami wysyłki na konto klienta w terminie do 7 dni.
  4. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  5. W razie niezgodności dostarczonej przesyłki ze złożonym zamówieniem Klient powinien niezwłocznie powiadomić o tym Sklep. My doprowadzimy do wyjaśnienia i rozwiązania zaistniałego problemu.
  6. Złożenie zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z zaakceptowaniem obowiązującego kosztu dostawy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl